بچه های کلاس 202 شهید بهشتی بروجرد
مطالب علمی.اخبار کلاس.وهر چیز جالب 
قالب وبلاگ
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلاس 202 و آدرس tws.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 
 
در ادامه مطلب


موضوعات مرتبط: نرم افزار ها، کامپیوتر، ،
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 25 بهمن 1391 ] [ 17:56 ] [ علی مرادی ]

Tizbal Browser.jpgامروزه با پیشرفت نرم افزار های مرورگر کمتر کسی از مرورگر اصلی ویندوز Internet Explorer استفاده می کند. زیرا مرورگر های جدید دارای امکانات بسیار زیادی از قبیل سرعت بالا ، امنیت بیشتر و ... هستند که همین عوامل سبب شده تا استفاده از IE کمتر شود. از همین رو امروز در همین وبلاگ مرورگری را برایتان آماده کرده ایم که اولین مرورگر فارسی ساخته شده توسط کشور عزیزمان ایران می باشد. نام این مرورگر فارسی تیزبال بوده که به تازگی وارد بازار شده و تمام قابلیتهای یک مرورگر را دارا است. مرورگر اينترنتي تيزبال براي شما کاربر عزيز اين امکان را فراهم مي آورد که از تمامي قابليت هاي يک مرورگر به طور کاملاً فارسي و بدون هيچ گونه محدوديتي استفاده نماييد. همچنین این مرورگر قابليت دريافت و نصب افزونه هاي مختلف را دارا مي باشد که اين امر سبب بهبود کارايي و گسترش دامنه عملکرد تيزبال و نیز به روز بودن آن شده است. علاوه بر این شما می توانید برای زیباتر شدن محیط این مرورگر از پوسته های بسیار زیبای آن استفاده کنید. در بررسی های انجام شده توسط تیم طراحی و توسعه تیزبال، سرعت بارگذاری صفحات توسط تیزبال همتراز با مرورگرهای اینترنتی غیرفارسی زبان رایج و در مواردی بالاتر از آنها می باشد که این امر بر محبوبیت تیزبال در میان کاربران حرفه ای و غیر حرفه ای اینترنت افزوده است. لذا هر روز شاهد افزایش انتخاب تیزبال به عنوان مرورگر پیشفرض جهت دسترسی به صفحات اینترنتی توسط کاربران عزیز هستیم.

برخی از مرایای این مرورگر فارسی:
- زبان فارسي مرورگر شامل کليه منوها و تنظيمات.
- انعطاف پذیری فوق العاده بالا در کار با صفحات و سربرگ ها.
- بيش از 150 آيتم مختلف در بخش تنظيمات مرورگر.
- قابليت نمايش گروهي صفحات در حال اجرا.
- حرکات عملیاتی ویژه موس جهت مرور آسان تر صفحات وب.
- پايانه نمايش و ذخيره عناصر صفحات وب.
- دسته بندی موضوعی بخش تنظیمات در 10 عنوان مختلف.
- قابلیت تبدیل نوار عنوان به حالت چند وظیفه ای.
- تنظیم چندین آدرس به عنوان صفحه خانگی.
- قابلیت تنظیم فونت ، سایز و رنگ سربرگ ها.
- دو حالت نمایشی " کلاسیک " و " روان " ویژه سربرگ ها.
- تنظیمات پیشرفته جهت استفاده از موتورهای جستجو.
- تنظیمات پیشرفته ویژه نمایش صفحات وب.
- تنظیمات فوق العاده پیشرفته جهت فیلتر اشیاء تبلیغاتی.
- قابلیت کشیدن و رها کردن توسط موس در بخشهای مختلف.
- تنظیمات فوق العاده پیشرفته ویژه میانبر صفحات و منوها.
- عدم نمایش تبلیغات ناخواسته اینترنتی.
- ویژگی منحصر به فرد "دکمه مدیریت مرورگر.
- سيستم حفاظتي و امنيتي به هنگام مرور صفحات.
- سيستم بهينه سازي حافظه تخصيصي به مرورگر.
- قابليت بازيابي صفحات بسته شده به طور غير منتظره.
- قابليت اجراي مجدد صفحات به طور خودکار.
- قابليت مرور صفحات در وضعيت محرمانه.
- نوار ابزار کمکي با قابليت قرارگيري افزونه ها.
- و ...

برای مشاهده ی سایت منبع مرورگر تیزبال و دریافت پوسته ها و افزونه های آن و همچنین آموزش کامل طریقه ی استفاده از این مرورگر اینجا کلیک کنید.


موضوعات مرتبط: نرم افزار ها، کامپیوتر، ،
برچسب‌ها: , مرورگر, مرورگر Tizbal, مرورگر فارسی, مرورگر فارسی تیزبال, مرورگر قوی, مرورگر پرسرعت, مرورگر اینترنتی ایرانی و فارسی تیزبال, مرورگر اینترنتی تیزبال, مرورگر ایرانی, مرورگر ایرانی تیزبال, مرورگر تیز بال, مرورگر تیزبال, نرم افزار فارسی, نرم افزار مرورگر تیزبال, نرم افزار تیزبال, تیز بال, تیزبال, دانلود مرورگر تیزبال,
ادامه مطلب
[ دو شنبه 16 بهمن 1391 ] [ 17:59 ] [ علی مرادی ]

دانلود انیمیشن زیبای Avatar فصل سوم بصورت کامل ( 21 قسمت )

 

دانلود انیمیشن زیبای Avatar: The Last Airbender فصل سوم بصورت کامل ( ۲۱ قسمت ) Avatar: The Last Airbender Complete Season 03

 


 

***زیرنویس فارسی فصل سوم بصورت یکجا و کامل اضافه شد***

 

 

خلاصه داستان : این داستان در ادامه قسمت دوم این انیمیشن می باشد و داستان از آنجایی شروع می شود که گروه Aang از کودتا جلوگیری کرده و حالا Aang در فن زمین نیز استاد شده است ، Aang و گروهش موفق به شکست گروه Zuko شدند و Zuko متوجه اشتباهات خود و کشورش شد و تصمیم گرفت تا به Aang فن آتش را بیاموزد در طول تمرین Aang راز جنگجوی خورشید کشور آتش را آموخت و حال Aang در هر چهار المان استاد شده است ، آنها تصمیم گرفتند تا به سوی زندان آتش حرکت کرده و Suki و پدر Sokka را از زندان نجات دهند و از آنجا برای نابودی ژنرال Ozai به سمت پایتخت آتش حرکت کنند…

 

 

 

دانلود انیمیشن زیبای Avatar فصل سوم بصورت کامل ( 21 قسمت )

در ادامه مطلب


موضوعات مرتبط: سرگرمی، ،
ادامه مطلب
[ یک شنبه 15 بهمن 1391 ] [ 15:50 ] [ علی مرادی ]


موضوعات مرتبط: گالری تصاویر، ،
[ یک شنبه 8 بهمن 1391 ] [ 15:46 ] [ علی مرادی ]

همن ماه امسال، انقلاب اسلامی 34 سال است که رژیم پهلوی را ساقط کرده و پرده از جنایات شاه مخلوع ایران برداشته است.

 
به گزارش سرویس تاریخ فرارو، در 22 بهمن 1357 ملت ایران پس از سال ها مبارزه و تحمل ظلم و بیداد رژیم پهلوی، انقلاب اسلامی را به ثمر رساند و به رهبری امام خمینی(ره) خود را از زیر بار استبداد محمدرضا پهلوی رهانید.
 
تا پیروزی انقلاب اسلامی محمدرضا شاه و مزدوران رژیم پهلوی با کشتار و ارعاب مردم و زندانی کردن و شکنجه و تبعید مبارزین تلاش کردند آتش انقلاب را خاموش کنند ولی در بهمن 57 خون های ریخته شده به ثمر رسید و مبارزین ثمره تحمل سال ها رنج و سختی را چشیدند. در آستانه شروع دهه مبارک فجر قصد داریم نگاهی دوباره به خاطرات مصور انقلاب اسلامی بیاندازیم؛ درهمین راستا در اولین گزارش، گزیده ای از عکس های جنایات رژیم محمدرضا پهلوی از کشتار جمعه خونین در 17 شهریور تا پیروزی انقلاب را در زیر می بینید.
 
کشتار مردم بی دفاع در میدان ژاله
 


موضوعات مرتبط: گالری تصاویر، ،
ادامه مطلب
[ یک شنبه 8 بهمن 1391 ] [ 15:42 ] [ علی مرادی ]

دانلود کتاب میوه درمانی

سبزی‌ها و میوه‌ها تنها منابعی هستند که دارای آهن و املاح معدنی و ویتامین‌ها هستند، و این مواد برای دستگاه بدن ما علیه اختلالات بی غذایی لازم هستند و از همین منبع است که آهن و املاح معدنی آن قابل گوارش و جذب در بدن است.
آهن و املاح معدنی و ویتامین‌هایی که در سبزی‌ها و میوه‌ها وجود دارد آمیخته و همراه است با سلولز، تانن، انواع سقز, پکتین، اسیدها و روغن‌های مایع اصلی، که در طب خواص درمانی ان‌ها مدت هاست شناخته و معروف شده‌است. در صنایع دارو سازی، این مواد را از انواع سبزی‌ها و میوه‌ها استخراج می‌کنند و ان را در معالجه و درمان انواع بیماری هابه کار می‌برند. 
در کتاب حاضر شما بیشتر با خواص و فواید میوه ها در امر درمان آشنا خواهید شد.


موضوعات مرتبط: مطالب علمی، پزشکی و سلامت، کتابخانه، کتاب فارسی، ،
ادامه مطلب
[ یک شنبه 8 بهمن 1391 ] [ 15:10 ] [ علی مرادی ]

دانلود آپدیت آفلاین آنتی ویروس و امنیت اینترنت 2012 کاسپرسکی

Kaspersky 2012 Offline Update 2012.09.09

 

 

 

 

آپدیت آفلاین آنتی ویروس و امنیت اینترنت 2012 Kaspersky - به تاریخ 2012.09.09

 

نرم افزارهای امنیتی Kaspersky هرچند سابقه ی کمتری نسبت به برخی رقبای معروف خود دارد، اما در همین مدت توانسته کاربران زیادی را جذب کند. دلیل آن هم قدرت بالا و همچنین سبک بودن آن نسبت به آنتی ویروس های دیگر است.

 

کمپانی کاسپرسکی از همان ابتدا، دو نرم افزار مختلف برای امنیت کاربران ارائه کرد. یک نرم افزار آنتی ویروس برای محافظت از اطلاعات آفلاین (Kaspersky Anti Virus) ، و یک نرم افزار امنیت اینترنت برای محافظت در مقابل برنامه ها و سایت های مخرب اینترنتی (Kaspersky Internet Security).

 

با توجه به اینکه تقریبا تمام کاربران ایرانی از نسخه های قفل شکسته Kaspersky استفاده میکنند، معمولا بعد از مدتی نرم افزار آنها وارد لیست سیاه شده و امکان آپدیت آنلاین را نخواهد داشت. به همین دلیل تصمیم گرفتیم هر ماه جدیدترین آپدیت های آفلاین محصولات کاسپرسکی را در سایت سرزمین دانلود قرار دهیم تا بتوانید بدون دردسر آنتی ویروس خود را آپدیت کنید.

برگرفته از سایت سرزمین دانلود


موضوعات مرتبط: اپدیت آنتی ویروس، ،
برچسب‌ها: دانلود آپدیت آفلاین آنتی ویروس, آپدیت آفلاین, دانلود آپدیت آنتی ویروس, دانلود آپدیت آفلاین کاسپرسکی, دانلود آپدیت کاسپرسکای, دانلود آپدیت جدید آنتی ویروس کسپرسکی, دانلود جدیدترین آپدیت کاسپرسکی, دانلود آپدیت جدید کاسپرسکی, دانلود آپدیت آفلاین Kaspersky, دانلود آپدیت Kaspersky, دانلود آپدیت جدید آنتی ویروس Kaspersky, دانلود جدیدترین آپدیت Kaspersky Anti Virus, دانلود آپدیت جدید Kaspersky Internet Security, ,
ادامه مطلب
[ یک شنبه 8 بهمن 1391 ] [ 15:4 ] [ علی مرادی ]

 

دانلود مجموعه کامل آموزش زبان انگلیسی با لهجه امریکایی، رزتا استون

Rosetta Stone English American v3 Level 1-5

 

 

برای اولین بار در بین سایت های فارسی زبان، سرزمین دانلود تقدیم میکند:

نرم افزار آموزش زبان رزتا استون نسخه سوم، به همراه 5 دوره (Level) کامل، در یک مجموعه

به همراه آموزش فارسی نصب و راه اندازی نرم افزار و اضافه کردن Level ها

Rosetta Stone English American v3 Level 1-5

 

نام نرم افزار آموزش زبان انگلیسی رزتا استون برای همه آشناست. این نرم افزار یکی از بهترین راهکارها برای آموزش زبان انگلیسی میباشد.

کمپانی رزتا استون به صورت تخصصی در زمینه تولید نرم افزارهای آموزش زبان فعالیت میکند و نرم افزارهایی برای آموزش زبان های مختلف دارد. اما قطعا بهترین و محبوب ترین نرم افزار این کمپانی، نرم افزار آموزش زبان انگلیسی با لهجه امریکایی (American) میباشد.

 

این نرم افزار دارای Level های مختلف از مقدماتی تا پیشرفته است. نسخه های مختلف این نرم افزار و همچنین Level های آن در بین سایت های دانلود پراکنده اند. اما در این مطلب اختصاصی از سرزمین دانلود، میتوانید آخرین نسخه این نرم افزار را به همراه هر پنج Level آن به صورت یکجا دانلود کنید.

آموزش فارسی نصب و اضافه کردن Level ها نیز در محتوایی که دانلود میکنید قرار دارد.

 


موضوعات مرتبط: نرم افزار ها، کامپیوتر، ،
برچسب‌ها: آموزش زبان, دانلود آموزش زبان انگلیسی, دانلود نرم افزار, نرم افزار آموزش زبان انگلیسی, دانلود نرم افزار آموزش زبان انگلیسی, نرم افزار آموزش گرامر زبان انگلیسی, آموزش مکالمه زبان انگلیسی, دانلود خودآموز زبان انگلیسی, دانلود رزتا استون, دانلود آموزش زبان انگلیسی رزتا استون, آموزش انگلیسی با لهجه امریکایی, دانلود Level های رزتا استون, نرم افزار Rosetta Stone, دانلود Rosetta Stone English American, ,
ادامه مطلب
[ یک شنبه 8 بهمن 1391 ] [ 15:0 ] [ علی مرادی ]

 

 جهت عضویت در سایت کلیک کنید

جهت عضویت در سایت کلیک کنید


موضوعات مرتبط: سرگرمی، بازی انلاین، ،
برچسب‌ها: بازی آنلاین, بازی آنلاین شیرجه میمون ها, بازی آنلاین جا خالی, بازی آنلاین پلیس, بازی آنلاین تخم مرغ, بازی آنلاین سرباز , بازی انلاین بازی, بازی آنلاین مرد عنکبوتی, بازی آنلاین مانع, بازی آنلاین تعادل, بازی آنلاین موش سرآشپز, بازی آنلاین چه قدر می تونی سریع باشی, بازی آنلاین مزرعه, بازی آنلاین خرچنگ, بازی آنلاین بچه خنگ, بازی آنلاین گلف, بازی آنلاین کلاغ سیاه, بازی آلاین ماهیگیری, بازی آنلاین ماموریت, بازی آنلاین حباب, بازی آنلاین فرار, بازی آنلاین حمله, بازی آنلاین میمون, بازی آنلاین ماهی, بازی آنلاین معدن طلای بن تن, بازی آنلاین پرنده های خشمگین, بازی آنلاین تفاوت هارا پیداکن, بازی آنلاین باغبونی, بازی آنلاین میمون بازی گوش, بازی آنلاین سرگرم کننده, بازی آنلاین اژدها, بازی آنلاین غول آبی, بازی آنلاین ماریو, بازی آنلاین سنگ کاغذ قیچی, بازی آنلاین حباب, بازی آنلاین شهر سازی, بازی آنلاین رنگ آمیزی, بازی آنلاین مکعب سرعت, بازی آنلاین خرگوش باهوش, بازی آنلاین جالب انگیز, بازی آنلاین تعادل مهره ها, بازی آنلاین سونیک, بازی آنلاین تیراندازی2, بازی آنلاین شلیک به گوسفندان, بازی آنلاین جورچین, بازی آنلاین سر سره بازی پنگوئن ها, بازی آنلاین پرش پنگوئن ها, بازی آنلاین دومینو اشکال, بازی آنلاین دونده, بازی آنلاین گوی ها, بازی آنلاین هاپر2, بازی آنلاین معدن طلا, بازی آنلاین مزرعه مرغ ها2, بازی آنلاین سفینه, بازی آنلاین استپ, بازی آنلاین ترکاندن بادکنک ها ,
ادامه مطلب
[ پنج شنبه 5 بهمن 1391 ] [ 13:38 ] [ اشکان یعقوبی ]

3تمرین برای تقویت استحکام کمروجلوگیری ازکمردرد+تصویر !

 

به جذابترین گروه اینترنتی ملحق شوید
آیا می خواهید استحکام کمر و ستون فقرات خود را تقویت کنید ؟ چه کاری باید انجام دهیم ؟

3تمرین برای تقویت:

در اینجا چند تمرین ویژه برای نیرو بخشیدن به بدن با به کارگیری اعضای مهم و کلیدی کمر را مشاهده خواهیم کرد.

برای اثر بخشی بیشتر، بهتر است این تمرین هارا 3بار در هفته و به مدت2 ماه متوالی انجام دهید. و سعی کنید در ادامه 2بار در هفته این تمرین‌ها را پیگیری کنید.

 
تمرین شماره1:
 
به جذابترین گروه اینترنتی ملحق شوید


دراز بکشید، باسنتان باید کاملاً به زمین چسبیده باشد. یک پای خود را با زاویه 90درجه بالا بیاورید و آن را بایک حرکت کششی کوچک به طرف خود بکشید. این حرکت را بدون اینکه بدن یا پای خود را خم کنید و به کمک یک طناب (یا یک کمربند یا روسری و...)که کف پای خود گذاشته اید، انجام دهید. در حین انجام این تمرین به آرامی نفس تان را بیرون بدهید.

این تمرین را 15مرتبه برای هر یک از پاها انجام دهید.

تمرین شماره2:

به یک دیوار تکیه دهید و باسن خود را رو به عقب نگه دارید. در حالی که هوا را به داخل می‌دهید چانه تان را راست نگه دارید و سر را خم نکنید، دستانتان را رو به بالا بیاورید وآنها را تا جایی که می‌توانید و به شدت بکشید، باید کاملا احساس کنید که کمرتان کشیده می‌شود. این تمرین را 3بار انجام دهید.

به جذابترین گروه اینترنتی ملحق شوید


تمرین شماره 3:

حالا روی زمین دراز بکشید و پاهایتان را با زاویه 90 درجه نگهدارید. هوا را به داخل بدهید، درحالی که دستانتان را رو به جلو می‌کشید بالاتنه تان را کاملاً بالا نگه دارید. توجه داشته باشید که در این حرکت باید اعضای شکمی خود را منقبض کنید و شکمتان را به داخل ببرید. این تمرین را 10بار انجام دهید.

به جذابترین گروه اینترنتی ملحق شوید

پیشنهاد ویژۀ ما:

برای قوی کردن کمرخود این 3 قانون را فراموش نکنید: زانوهایتان را انعطاف پذیر کنید؛ ستون فقرات تان را بکشید و عضلات شکمی تان را تقویت کنید. این تمرین ها بر تقویت سه نقطه از عضلات کمری تأکید دارند.

 


موضوعات مرتبط: مطالب علمی، پزشکی و سلامت، ،
برچسب‌ها: تمرین برای استحکام کمر, تمرین برای تقویت استحکام , روش های جلوگیری از کمر درد, تقویت استحکام کمر, تمرین های جلوگیری از کمردرد, ,
[ پنج شنبه 5 بهمن 1391 ] [ 13:30 ] [ اشکان یعقوبی ]

یک معمار هلندی از برنامه‌های خود برای ساخت ساختمانی با استفاده از چاپگر سه بعدی خبر داده که از استحکام بیشتری از ساختمان‌های سیمانی برخوردار خواهد بود.به گزارش سرویس فناوری خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، «جاجاپ رویجسنارس» قصد دارد از این چاپگر برای ساخت قطعات 6x9 متری از مخلوطی از شن و نوعی نوار با استحکام بیشتر از سیمان استفاده کند.این قطعات در نهایت به هم متصل شده و یک ساختمان جالب را شکل خواهند داد.هزینه این ساختمان بین چهار میلیون تا پنج میلیون یورو بوده و به شکل یک حلقه پیوسته طراحی شده است. اگرچه این ساختمان به تقویت بیشتر با سیمان نیاز خواهد داشت، اما این طراح معتقد است که چاپ سه‌بعدی یک فناوری شگفت‌انگیز بوده و طراحی این حلقه پیوسته را تسهیل کرده است.هر دو شکل منافع خصوصی و تجاری در این ساختمان که «خانه افقی» نام گرفته، لحاظ شده است.«رویجسنارس» قصد دارد در هر کشور یکی از این ساختمانها را احداث کند که کار تکمیل یکی از آنها برای سال آینده برنامه‌ریزی شده است.این خانه چاپ سه‌بعدی برخلاف ساختمانهای عادی که از چوب و مواد دیگر ساخته شده‌اند، به هیچ‌وجه اتلاف انرژی ندارد.

 


موضوعات مرتبط: مطالب علمی، تکنولوژی، ،
برچسب‌ها: ساخت اولین خانه سه بعدی جهان توسط چابگر, ساخت اولین خانه سه بعدی, خانه سه بعدی,
[ پنج شنبه 5 بهمن 1391 ] [ 10:17 ] [ ]

راه حل برطرف کردن خستگی چشم و گردن  !! www.taknaz.ir

یوگای چشم برای استراحت، تجدید قوا و تقویت قدرت چشم موثر است. با چند تمرین حرکت برای چشم، می‌توانید سدی مقابل خستگی چسم‌هایتان بسازید.
شما می‌توانید این تمرین‌های ساده را در هر ساعتی از روز و در هر جایی که هستید، انجام دهید. یوگای چشم ماهیچه‌های چشم را تقویت می‌کند و تاثیر آن را بعد از چند هفته تمرین مستمر، بر روی بینایی خود خواهید دید.

 

 جهت عضویت در سایت کلیک کنید

جهت عضویت در سایت کلیک کنید


موضوعات مرتبط: پزشکی و سلامت، ،
برچسب‌ها: راه حل برطرف کردن خستگی چشم و گردن !!, خستگی گردن, خستگی چشم, برطرف کردن ناراحتی, ,
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 4 بهمن 1391 ] [ 15:56 ] [ علی مرادی ]

هر چه در محیط خانواده آرامش بیشتری وجود داشته باشد و رفتار والدین با دانش آموز آرام تر باشد میزان تمرکز و در نتیجه یادگیری او افزایش می یابد لذا حتی اگر وی مدت کوتاهی به مطالعه بپردازد به علت همین فراگیری بهتر راندمان بیشتری داشته و مطالب بصورت پایدارتری در ذهن او نقش می بندد.
 


موضوعات مرتبط: سایر، ،
برچسب‌ها: چگونه دانش آموزان خود را برای آزمون و امتحان آماده سازیم؟, ازمون, اماده سازیم, امتحان, شب قبل از امتحان,
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 4 بهمن 1391 ] [ 15:45 ] [ علی مرادی ]

مردی که کمتر بهش پرداختیم مردی که برای ایران و ایرانی تلاش های فراوانی کرد اما ما کمتر از او یاد کردیم...
 
دیروز 20 دی سالروز شهادت امیر کبیر است ، مردی که همزمان با اروپا ، کمر به اصلاح ایران و ترقی آن بسته بود اما محافظه کاران قاجار ، کمرش را شکستند و رگش را زدند تا داغ عقب ماندگی بر پیشانی ملت ایران بماند.

تصاویر زیر ، عکس هایی از حمام فین کاشان است و امیر کبیر ، درست در همین جایی که در تصاویر می بینید ، توسط مزدوران قاجار به شهادت رسید و به رحمت الهی پیوست.
راستی چند امیر کبیر باید در این ملک قربانی شوند؟

 www.taknaz.ir امیرکبیر

 

 جهت عضویت در سایت کلیک کنید

جهت عضویت در سایت کلیک کنید


موضوعات مرتبط: تاریخی، ،
برچسب‌ها: امیر کبیر, زندگی امیر کبیر, کشته شدن امیر کبیر, صدر اعضم ناصر الدین شاه, ناصر الدین شاه,
ادامه مطلب
[ چهار شنبه 4 بهمن 1391 ] [ 15:38 ] [ علی مرادی ]

براي مشاهده pdf كتاب هاي درسي، ابتدا مطالب و فايل زير را به دقت مطالعه و عمل نماييد.
 
 
متن کتاب های درسی

دوم
حرفه و فن علوم تجربي تعليمات اجتماعي تاريخ جفرافيا
آموزش قرآن رياضي فارسي تعليمات ديني انگليسي عربي

 


موضوعات مرتبط: کتابهای درسی، ،
[ سه شنبه 3 بهمن 1391 ] [ 19:58 ] [ علی مرادی ]

دانلود کتاب تاریخ طبری

تاریخ الرسل و الملوک یا تاریخ الامم والملوک معروف به تاریخ طبری کتابی است به زبان عربی که توسط محمد بن جریر طبری تاریخ‌نگار و محقق مسلمان ایرانی در اواخر سده سوم پس از هجرت به رشته تحریر درآمده‌است. 
این کتاب، تاریخ را از زمان خلقت شروع کرده و سپس به نقل داستان پیامبران و پادشاهان قدیمی می‌پردازد. 
تاریخ طبری دارای ۱۶ جلد و مرجع عمده تاریخ ایران تا اول سده چهارم هجری می باشد.

 

 جهت عضویت در سایت کلیک کنید

جهت عضویت در سایت کلیک کنید


موضوعات مرتبط: کتابخانه، کتاب فارسی، ،
ادامه مطلب
[ سه شنبه 3 بهمن 1391 ] [ 16:7 ] [ علی مرادی ]


***********************************************

**************************************************

 

 جهت عضویت در سایت کلیک کنید

جهت عضویت در سایت کلیک کنید


موضوعات مرتبط: سرگرمی، ،
برچسب‌ها: مخمونه/چیزهایی که رو مخمونه7/چیزهایی که رو مخمونه8/چیزهایی که رو مخمونه9/,
ادامه مطلب
[ دو شنبه 2 بهمن 1391 ] [ 19:27 ] [ اشکان یعقوبی ]

http://jc313.persiangig.com/ax2/nostra/Freemasonry%20-%20Dajjal%20of%20Apocalypse%20%28128%29.jpg

 به گزارش بولتن نیوز به نقل از دنیای اقتصاد : شایع شده بود که سال 2000 دنیا به آخر خواهد رسید. چطور؟ چون دنیا کامپیوتری شده و کامپیوترهای سراسر جهان در سال 2000 دچار مشکل خواهند شد. انبوه مطالب و نوشته‌ها منتشر شد، مصاحبه‌هايي در تایید و رد این احتمال، همه با نگرانی به ساعت خیره شده بودند، سال 2000 بالاخره تحویل شد، هیچ اتفاقی هم نیفتاد! هیچ کامپیوتری دچار مشکل نشد که به تبع آن دنیا هم مشکل‌دار شود. حالا دوازده سال از آن روزها گذشته و اینبار به پایان سال 2012 نزدیک مي‌شویم، سالی که دوباره همان ماشینی که سال 2000 را پایان جهان نامیده بود به کار افتاده و مي‌گوید اینبار پایان جهان اتفاق خواهد افتاد. ابزار این پایان البته فرق کرده است. اگر سال 2000 ابزار گیج شدن کامپیوترها بود، در سال 2012 ابزار‌هاي اصلی اینها هستند: «نوستراداموس»، «طوفان خورشیدی» و «مایاها». اول نوستراداموس را بشناسیم:
نوسْتِرآداموس (به فرانسوی: Nostradamus) با نام واقعی میشِل دو نُسْتْرِدام (Michel de Nostredame) (زاده ۱۴ یا ۲۱ دسامبر ۱۵۰۳-درگذشته ۲ ژوئیه ۱۵۶۶) عطار و پیشگوی اهل فرانسه بود. بسیاری از حوادث و جنگ‌های آینده، پس از اتفاق افتادن، پیشگوییشان به وی منسوب شده است. تا این لحظه، حادثه‌ای قبل از وقوع با استناد به آثار وی پیش‌بینی نشده‌است.

 


موضوعات مرتبط: مطالب علمی، تاریخی، ،
برچسب‌ها: نوستتراداموس/پیشگویی های نادرست/نوستراداموس و پیشگویی های نادرست/پیشگویی های نوستراداموس/,
ادامه مطلب
[ دو شنبه 2 بهمن 1391 ] [ 19:1 ] [ اشکان یعقوبی ]
[ دو شنبه 2 بهمن 1391 ] [ 18:47 ] [ اشکان یعقوبی ]

 

 جهت عضویت در سایت کلیک کنید

جهت عضویت در سایت کلیک کنید


موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
ادامه مطلب
[ دو شنبه 2 بهمن 1391 ] [ 17:1 ] [ علی مرادی ]
مثقال سایت

تیم بسکتبال مدرسه

عکس اقای فرهاد داودوندی


موضوعات مرتبط: گالری تصاویر، ،
ادامه مطلب
[ دو شنبه 2 بهمن 1391 ] [ 15:29 ] [ علی مرادی ]

نگاهی بر جایگاه و موقعیت کعبه قبل و بعد از اسلام


مورخان نوشته‌اند که بارها کعبه ویران شد، از این‌رو خانه برآمده به دست حضرت ابراهیم(ع) و اسماعیل(ع) برجا نماند، پس از هر ویرانی یا آسیبی می‌کوشیدند خانه را به شکلی که در روزگار پدران و نیاکانشان داشت، بازگردانند.


بنابر نقل مشهور سی‌و‌پنج ‏سال از عمر شریف رسول خدا(ص) گذشته بود که در اثر سیل و یا آتش‏سوزی که موجب ویرانی‏خانه کعبه شد داستان تجدید بنای کعبه پیش آمد و رسول خدا(ص) که در ان زمان هنوز به رسالت برگزیده نشده بودند، نیز در آن شرکت کرد و در هنگامی که طوائف مختلف قریش در مورد نصب حجر‌الأسود آتش‏اختلاف شعله‏ور شده و دست‏به کشتار یکدیگر بزنند خدای‏تعالی به‌وسیله آن بزرگوار جلوی این اختلاف و خونریزی را گرفت

 

 جهت عضویت در سایت کلیک کنید

جهت عضویت در سایت کلیک کنید


موضوعات مرتبط: قرآن، ،
برچسب‌ها: خانه کعبه, حضرت ابراهیم(ع), تجدید بنا کعبه, خانه خدا, كعبه, آدم(عليه السلام), ابراهيم(عليه السلام), آيات, تفاسير, روايات, ,
ادامه مطلب
[ دو شنبه 2 بهمن 1391 ] [ 15:13 ] [ علی مرادی ]

 

"هابیل و قابیل" نام دو فرزند از فرزندان حضرت آدم ابوالبشر است؛ نام این دو برادر در قرآن نیامده، بلکه با تعبیر "إبنی آدم" از آن دو یاد شده که خطاب به پیامبر اسلام می­فرماید:
«وَاتْلُ عَلَیهِمْ نَبَأَابْنَی آدَمَ بِالْحَق
«و داستان دو فرزند آدم را به حق بر آن­ها بخوان»
 
اما در روایات نام آن­ها بیان شده كه نامشان، "هابیل و قابیل" بوده است.
 
داستان هابیل و قابیل در قرآن

ماجرای آن دو برادر فقط در آیات 27 إلی 31 سوره­ی مباركه­ی مائده ذكر شده با بیان اینکه، وقتی حضرت آدم(ع) اولین پیامبر الهی، از طرف خدا مأمور شد كه "هابیل" را به عنوان وصی و جانشین خود انتخاب كند، حسادت قابیل كه ناشی از انتخاب هابیل به عنوان وصی آدم و إعطای اسم أعظم و اختصاصات نبوت به هابیل بود، او را به مخالفت با این دستور خدا برانگیخت و به این امر اعتراض كرد؛ چون توهّم شایستگی خود بر هابیل را داشت، اما خداوند جهت نشان دادن مقام و منزلت "هابیل" بر "قابیل"، دستور داد كه برای خدا قربانی انجام دهند، قربانی هر كس پذیرفته شد، وصی حضرت آدم است؛ در نتیجه قربانی هابیل پذیرفته شد، اما قربانی قابیل مورد قبول واقع نشد و این امر موجب شد كه قابیل دست به قتل برادر خود بزند

 

 

 جهت عضویت در سایت کلیک کنید

جهت عضویت در سایت کلیک کنید


موضوعات مرتبط: قرآن، ،
برچسب‌ها: قرآن, هابيل, قابيل (فرزندان آدم), نبأ, قرباني, گناه, حسادت, قتل, خسران, رسوايي, پشيماني, انسانيت,
ادامه مطلب
[ دو شنبه 2 بهمن 1391 ] [ 15:1 ] [ علی مرادی ]

جوک های په نه په تابستان ۹۱

panapa tir91 جوک های په نه په تابستان 91

 

داداشم میخواد ببینه چند کیلوه ، میگه برم رو ترازو ؟!
میگم : پَ نه پَ کلیک راست کن رو خودت ، برو تو پروپرتیس ببین چند کیلویی !

::
::

رفیقم اسم خانومم رو توی شناسنامه دیده. میگه: اِ زنته ؟
میگم: پَ نه پَ دختر همسایس اسمش تو شناسنامه باباش جا نشده اینجازدن گم نشه !

::


::

یارو با موتور زده بهم ، خوردمزمین سرم شکسته داره خون میاد اومده میگه سرت داره خون میاد ؟
پَ نه پَ من خودنویسم جوهرم پس داده !

::
::

دارم کتاب تاریخ مشروطه کسروی رو میخونم داداشم اومده میگه تاریخه ؟
پَ نه پَ ریاضیه !
نگاه میکنه میگه در مورد ایرانه ؟
پَ نه پَ درموردجنگ جهانی دومه !
عکس آیت بهبهانی رو دیده توش میگه آیت الله بهبهانیه ؟
پَ نه پَ آیت الله هیتلره !

::
::

رفتم جلوی کوه داد میزنم رضا !
کوه هم میگه پَ نه پَ
میگم پَ نه پَ مرتضی !

::
::

یه مگس سقوط کرده تو آبگوشتم ، مامانم میگه عوضش کنم برات ؟
میگم پَ نه پَ من همینو میخورم برو یکی تازه شو واسه مگسه بیار !!

::
::

میپرسه: اومدی اینجا جمله پَ نه پَ یی بخونی ؟
پَ نه پَ اومدم اینجا سوالات شرعیمو از تو بپرسم !

::
::

بهم میگه عاشقی ؟
پَ نه پَ تو یه فیلم رمانتیک بهم نقش دادن یه ریز دارم تمرین میکنم !

::
::

رفتم مغازه میگم آقا یه شیر بدین
میگه شیر پاکتی ؟
میگم پَ نه پَ بی زحمت یه شیر جنگلی بدین خواهرزادم خیلی شیطونه میخوایم بترسونیمش !!

::
::

میخواستم بخوابم به خواهرم گفتم لامپو خواموش کن .
گفت نورش اذیت می کنه ؟
گفتم: پَ نه پَ …
گفت : جرات داری بگو ؟
گفتم : پتو میکشم سرم خوب .
گفت آفرین بلاخره آدم شدی
گفتم پَ نه پَ فکر کردی تا ابد الاغ می مونم !

::
::

بابام از اداره زنگ زده خونه بعد کلی احوال پرسی میگه محمد خودتی ؟
میگم: پَ نه پَ به سیستم تلفنباک بانک تجارت خوش آمدید برای پرداخت قبوض شماره ? ، برای اطلاع از موجودی
حساب شماره ? و …
گفت زهر مار و قطع کرد !
دیدم ظهر عصبانی اومد توی اتاق . منم پای پَ نه پَ بودم !
گفت اگه یه بار دیگه بگی پَ نه پَ ، دیگه تو این خونه نمیخوابی !
گفتم یعنی بیرونم میکنی بابا ؟
گفت پَ نه پَ خونه رو عوض میکنم بزغاله !

::
::

دوستم میگه چرا انقدر غذات کم شده ؟
میگم : تو رژیمم …
میگه رژیم لاغری ؟!
میگم پَ نه پَ رژیم صهیونیستی

::
::

یه روز با جعبه خیلی بزرگ رفتم اداره پُست ، گذاشتم رو ترازو جعبه رو کارمنده اومده میگه می خوای پُست کنُی ؟!
گفتم : پَ نه پَ اومدم وزنش کنم ببینم اگه اضافه وزن داره شبها بهش شام ندم !

::
::

داداشم میخواد ببینه چند کیلوه ، میگه برم رو ترازو ؟!
میگم : پَ نه پَ کلیک راست کن رو خودت ، برو تو پروپرتیس ببین چند کیلویی !

::
::

رفتم آسایشگاه برای دیدن سالمندان . مسئول اونجا میگه : اومدی عیادت ؟
میگم : پَ نه پَ اومدم ? تا از این پیرمردها رو ببرم بزرگ کنم ! …

::
::

به استاد میگم لطفا کمکم کنید دارم مشروط میشم .
میگه نمره میخوای ؟
گفتم پَ نه پَ نظر شما رو در مورد مقدار و جنس خاکی که باید بریزم تو سرم میخوام ! …

 

 

 جهت عضویت در سایت کلیک کنید

جهت عضویت در سایت کلیک کنید


موضوعات مرتبط: سرگرمی، ،
برچسب‌ها: جوک های په نه په/په نه په/اس ام اس په نه په/جوک په نه په/جوک های په نه په تابستان91/,
ادامه مطلب
[ یک شنبه 1 بهمن 1391 ] [ 20:52 ] [ اشکان یعقوبی ]

img/daneshnameh_up/e/e5/b.zoo.1.jpg


در گزارشی به 10 حقیقت درباره مغز انسان که شاید بسیاری آنها را ندانید پرداخته و تفاوتهای مغز انسانهای گذشته و مدرن، زنان و مردان را مورد بررسی قرار داده ایم. 

طی تاریخ مغز انسان در نادیده گرفته شدن خود نقش بسیار خوبی را ایفا کرده است. تمامی انسانها از مصریان باستان گرفته تا ارسطو اهمیت چندانی به نقش ماده مرموزی که میان دو گوش انسان قرار گفته است نداده اند.
آناتومی شناس معروف "گالن" به مغز به عنوان فرمانده حرکات و صحبت کردن بدن انسان اعتبار داد اما حتی او نیز توجه چندانی به ماده سفید و خاکستری مغز نداشت. بر اساس گزارش لایو ساینس امروزه تحقیقات و پیشرفتهای تکنولوژیکی امکان مشاهده نزدیک مغز انسان را به وجود آورده است و یافته هایی که به واسطه این تکنولوژی ها به دست آمده اند می توانند افرادی مانند گالن را نیز شگفت زده کنند:

مغز انسان بسیار بزرگ است...
میانگین وزن مغز یک فرد بالغ 1.3 تا 1.4 کیلوگرم است. برخی از جراحان مغز و اعصاب بافت مغز زنده را مانند خمیردندان و مواد نیمه جامد دیگر توصیف می کنند. در حدود 80 درصد از محتوی جمجمه انسان را مغز فرا گرفته است و مابقی آن از میزان یکسانی خون و مایع نخاعی انباشته شده است به بیانی دیگر حجم مواد انباشته شده در جمجمه انسان با گنجایش بطری دو لیتری آب معدنی برابری می کند.

... اما در حال کوچک شدن است
انسانهای ماقبل تاریخ از مغزهای بسیار بزرگتری برخوردار بوده اند و مطالعات نشان می دهند......

 

 

 جهت عضویت در سایت کلیک کنید

جهت عضویت در سایت کلیک کنید


موضوعات مرتبط: مطالب علمی، پزشکی و سلامت، ،
برچسب‌ها: مغز/مغز انسان/10حقیقت جالب درباره ی مغز انسان/,
ادامه مطلب
[ یک شنبه 1 بهمن 1391 ] [ 20:42 ] [ اشکان یعقوبی ]

خواص آب

خواص آب

 

آب ماده ای فراوان در کره زمین است. به شکل های مختلفی همچون دریا ، باران ، رودخانه و... دیده می‌شود. آب در چرخه خود ، مرتباً از حالتی به حالت دیگر تبدیل می‌شود، اما از بین نمی‌رود. هر گونه حیات محتاج آب می‌باشد. انسان ها از آب آشامیدنی استفاده می‌کنند، یعنی آبی که کیفیت آن مناسب سوخت و ساز بدن باشد.

 

 

خواص آب

شنیده ایم که می گویند هر کس روزی یک سیب بخورد، دیگر نیازی به دکتر پیدا نمیکند. اما 8 لیوان آب در روز چه نفعی برای ما دارد؟ صرفنظر از نفخ شکم، آب مزایای زیادی برای سلامتی ما دارد. هر سلول از بدن ما برای درست عمل کردن به آب نیاز دارد و هر عمل متابولیک در بدن نیز تشنه ی آن است.

تقریباً %55 تا %75 از حجم بدن از آب تشکیل شده است، و اگر آبی که در روز از طریق نفس کشیدن، عرق کردن و ادرار از دست می دهیم را حدود 8 لیوان فرض کنیم، ضروری است که بخواهیم این میزان را با خوردن آب دوباره جبران کنیم.

در این مقاله می خواهیم شما را خواص آب آشنا کنیم تا شاید مشوقی باشد برای اینکه 8 لیوان آب در روز را با کمال میل بخورید!

 

 جهت عضویت در سایت کلیک کنید

جهت عضویت در سایت کلیک کنید


موضوعات مرتبط: مطالب علمی، پزشکی و سلامت، ،
برچسب‌ها: آب/خواص آب/ خواص آب برای بدن/آب و خواص آب/فایده های آب/مزایای آب/,
ادامه مطلب
[ یک شنبه 1 بهمن 1391 ] [ 20:35 ] [ اشکان یعقوبی ]

Guinness World Records 2008.jpg

 

رکوردهای جهانی گینس (به انگلیسی: Guinness World Records)‏ کتابی مرجع و دارای مجموعه‌ای از رکوردهای بین‌المللی است. این رکوردها شامل دستاوردهای انسان و پدیده‌های طبیعی هستند. کتاب رکوردهای جهانی گینس هر سال با اطلاعات جدید تجدید چاپ می‌شود، و خود رکورددار پرفروش‌ترین سری کتاب کپی‌رایت جهان است


دانلود رایگان کتاب رکوردهای گینس برای موبایل با فرمت جاوا و قابل اجرا در کلیه گوشی هایی که جاوا رو پشتیبانی می کنند این کتاب جالب را هم اکنون از وبلاگ بچه های کلاس 202 شهید بهشتی بروجرد دانلود نمایید.

کتاب رکوردهای گینس

 

حجم : 1.02 MB

دانلود ( با لینک مستقیم )

رمز فایل www.mobilesky.ir

منبع : سایت موبایل اسکای

 

 جهت عضویت در سایت کلیک کنید

جهت عضویت در سایت کلیک کنید


موضوعات مرتبط: مطالب علمی، تکنولوژی، ،
برچسب‌ها: رکوردهای جهانی گینس, گینس, رکوردهای جهانی, دانلود کتاب رکوردهای گینس برای موبایل, دانلود کتاب رکوردهای گینس,
ادامه مطلب
[ یک شنبه 1 بهمن 1391 ] [ 16:15 ] [ علی مرادی ]

برای دیدن نمونه سوالات به ادامه مطلب بروید


موضوعات مرتبط: فیزیک، ،
ادامه مطلب
[ یک شنبه 1 بهمن 1391 ] [ 16:8 ] [ اشکان یعقوبی ]

اگر داری تو عقل و دانش و هوش       بیا بشنو حدیث گربه و موش

بخوانم از برایت داستانی             که در معنای آن حیران بمانی

ای خردمند عاقل ودا                قصهٔ موش و گربه برخوانا

قصهٔ موش و گربه منظوم                گوش کن همچو درّ غلطانا

از قضای فلک یکی گربه                 بود چون اژدها به کرمانا

شکمش طبل و سینه‌ اش سپر                 شیر د م و پلنگ چنگانا

از غریوش به وقت غرید ن                   شیر درنده شد هراسانا

سر هر سفره چون نهادی پای                  شیر از وی شدی گریزانا

روزی اندر شرابخانه شدی                     از برای شکار موشانا


برچسب‌ها: داستان " شعر,
ادامه مطلب
[ یک شنبه 1 بهمن 1391 ] [ 16:0 ] [ اشکان یعقوبی ]

سلام امروز قصد داریم با لئوناردو داوینچی که یکی از عزیزان درخواست بیوگرافیشونا کرده بود, آشنا شویم . 

Leonardo_da_Vinci

مجسمه یادبود لئوناردو داوینچی، فلورانس

لئوناردو داوینچی ( متولد۱۵ آوریل ۱۴۵۲ - وفات ۲ مه ‌۱۵۱۹) از دانشمندان و هنرمندان ایتالیایی دروه رنسانس است.داوینچی در رشته‌های معماری، موسیقی، کالبدشناسی، اختراع، مهندسی، تندیسگری، نقاشی و هندسه شخصی برجسته بود.داوینچی را کهن‌الگوی «فرد رنسانسی» دانسته‌اند. او شخصی بود بی‌نهایت کنجکاو و بی‌نهایت خلاق بود.

بیشتر معروفیت او نقاشی‌های شام آخر و مونا لیزا است...


لئوناردو داوینچی در سال ۱۴۵۲ در یک روستای توسکانی زاده شد. او را به شاگردی به آتلیه‌ای در فلورانس فرستادند تا نزد آندرئا دل وروکیو(۱۴۳۵-۱۴۸۸) که نقاش و پیکرتراش بود، آموزش ببیند. وروکیو شهرت عظیمی داشت، یعنی آنچنان شهرتی که شهر ونیز ساخت بنای یادبود بارتولومئو کولئونی را به او واگذاشت. کولئونی سرداری بود که بیش از دلاوریهای نظامی، از جهت اعمال نوعدوستانه خود حق بر گردن مردم ونیز داشت.

در آتلیه‌ای که قابلیت ساخت چنین شاهکارهایی را داشت، لئوناردوی جوان محققا می‌توانست چیزهای زیادی بیاموزد. بدون شک در آنجا با رموز فنی کارهای ریخته گری و کارهای فلزی آشنا شده و آموخته‌است که چگونه با مطالعه و مشاهده دقیق مدلهای برهنه و پوشیده، تابلوها و تندیس‌هایی را پدید آورد. او همچنین به پژوهش درباره گیاهان و جانوران مختلف پرداخت تا بتواند از آنها در تابلوهایش استفاده کند؛ فزوده بر آن، دانش گسترده‌ای در باره نورشناسی، ژرفا نمایی و استفاده از رنگها کسب کرد. چنین آموزشی کافی بود که از هر نوجوان با استعداد دیگری هنرمندی برجسته بسازد، و در واقع شمار زیادی از نقاشان و پیکر تراشان خوب از هنر آموزان آتلیه موفق وروکیو بودند. ولی لئوناردو بسی بالاتر از یک نوجوان با استعداد بود. نابغه‌ای بود که ذهن توانایش تا زمان باقی است آدمیان فانی را به اعجاب و ستایش وا خواهد داشت. خوشبختانه از دامنه وسیع آفرینش گری ذهن لئوناردو اطلاعاتی در دست است، زیرا شاگردان و مریدانش، دفاتر پیش طرح‌ها و یادداشتهای او را به دقت برای ما حفظ کرده‌اند، دفاتری با هزاران صفحه مملو از نوشته‌ها و طراحی‌ها و گزیده کتابهایی که می‌خوانده، و پیش نویس کتابهایی که قصد نگارششان را داشته‌است. هر چه بیشتر از این اوراق را بخوانیم کمتر دستگیرمان می‌شود که چگونه آدمیزاده‌ای توانسته‌است در همه آن حوزه‌های گوناگون پژوهشگری، به کمال برسد و در تقریبا همه آنها خدمات ارزنده و مهمی انجام داده باشد. 

 

 جهت عضویت در سایت کلیک کنید

جهت عضویت در سایت کلیک کنید


موضوعات مرتبط: مطالب علمی، تاریخی، ،
ادامه مطلب
[ یک شنبه 1 بهمن 1391 ] [ 15:32 ] [ اشکان یعقوبی ]
[ یک شنبه 1 بهمن 1391 ] [ 15:20 ] [ اشکان یعقوبی ]
[ یک شنبه 1 بهمن 1391 ] [ 15:9 ] [ علی مرادی ]

گهواره نیوتن قانون بقای انرژی

 


گهواره نیوتن و یا همان قانون بقای انرژی
گهواره نیوتن
قانون بقای انرژی
گلوله های بهم متصل
وسیله ای که با استفاده از قانون نیوتن ضربه را به توپ انتهایی انتقال داده و موجب حرکت آن می شود و موقع برگشت نیز با ضربه خود همان نقش را برای توپ قبلی بازی می کند.
در حالیکه توپ هایی که در وسط قرار دارند با اینکه نیروی ضربه از آنها رد می شود هیچ عکس العمل و حرکتی از خود نشان نمی دهند.
قوانینی که امروزه در سطوح بالای اکثر ورزشهای رزمی مثل کونگ فو و کاراته و تکواندو استفاده می شود.
این دکوری رومیزی از قوانین اولیه موجود در طبیعت پیروی کرده و نیاز به هیچ گونه برق و انرژی ثانویه ای ندارد
و در طول روز شما و اطرافیان شما را سرگرم و متحیر خواهد نمود
برای استفاده فقط کافیست یک یا دو توپ استیل را در امتداد ریسمانی که به آن متصل است بکشید و سپس رها کنید بازی شروع می شود. جذابیت دیگر این وسیله انتقال نیرو به همان تعداد است یعنی زمانیکه شما دو توپ استیل را رها کنید از آنطرف دو توپ استیل واکنش نشان خواهند داد.
توپ های تعادل بهترین تزئین برای میز محل کار یا خانه بوده و می تواند یکی از بهترین هدیه ها باشد.
توضیحات :
دارای 5 توپ استیل
عکس العمل به همان تعداد عمل
با پایه پلاستیکی محکم قهوه رنگ

موضوعات مرتبط: مطالب علمی، ،
برچسب‌ها: گهواره نیوتن قانون بقای انرژی/گهواره نیوتن/قانون بقای انژی,
[ یک شنبه 1 بهمن 1391 ] [ 15:10 ] [ اشکان یعقوبی ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

سلام به همه دوستان و بازدیدکنندگان محترم. این وبلاگ به صورت گروهی اداره شده و سعی میشود که بیشتر در آن مطالب علمی، نمونه سوالات دوم و سوم راهنمایی و اخبار کلاس نوشته شود.لطفا نظر خود را اعلام کنید تا مابتوانیم کیفیت این وبلاگ را بالاتر ببریم. در قسمت سمت چپ وبلاگ آرشیو مطالب و همچنین موضوعات آنها درج شده است که می توانید برای استفاده از نمونه سوالات،مقالات و... از این قسمت استفاده نمایید. همچنین برای دوستان مدرسه نظرسنجی دبیران دبیرستان وجود دارد که میتوانند به دبیر مورد علاقه خود رای دهند.با تشکر- بچه ها202 شهید بهشتی
آرشيو مطالب
ارديبهشت 1392
فروردين 1392 اسفند 1391 بهمن 1391 دی 1391 آذر 1391
امکانات وب